You are here: Home » Internets » Kvalitatīvs interneta mārketings un tā priekšrocības

Kvalitatīvs interneta mārketings un tā priekšrocības

kvalitatīvs interneta mārketingsJau sen ir garām laiks, kad interneta mārketingu varēja uzsākt tikai lielie korporatīvie zīmoli. Atšķirībā no situācijas, kas bija vērojama dažus gadus atpakaļ, kad uzņēmuma klātbūtne internetā bija saistīta ar augstām izmaksām un augsti specializētām tehniskajām spējām, pašlaik internets rada milzīgas iespējas gan maza mēroga jaunajiem, gan arī lieliem uzņēmumiem. Interneta mārketings ļauj uzlabot savus pārdošanas rādītājus, kā arī padarīt klientu pieredzi daudz ērtāku un patīkamāku. 

Interneta mārketings sniedz iespēju uzņēmumam būt sasniedzamam visu diennakti, neatkarīgi no tā darba laika, turklāt, netērējot papildus līdzekļus darbinieku algošanai. Savu produktu piedāvāšana internetā ir arī ērta klientiem, jo tiem ir iespēja apmeklēt tiešsaistes veikalu no jebkuras sev ērtas vietas un veikt pirkumus sev ērtā laikā.

Viena no problēmām, ar ko saskaras uzņēmumi, ir tas, ka ir grūti sasniegt tieši savu mērķa auditoriju. Labā ziņa ir tā, ka kvalitatīvs interneta mārketings palīdz pārvarēt šo distances barjeru, jo ir iespējams piedāvāt savas preces un pakalpojumus jebkurā valsts vai pasaules malā, neieguldot līdzekļus lokālo veikalu izveidē un uzturēšanā, tādējādi arī paplašinot savu auditoriju.

Mārketinga produkti internetā saistās ar zemākām izmaksām, nekā tas ir fiziskās mazumtirdzniecības gadījumā. Nav nepieciešams veikt regulāros izdevumus par nekustamā īpašuma nomu un uzturēšanu, kā arī nav jāveido produkcijas uzkrājumi veikala telpām. Tas atvieglo preču uzkrājumu veidošanu atbilstoši pieprasījumam, tajā pat laikā uzturot zemas inventāra izmaksas, jo interneta mārketings ļauj ar dažādu analītikas rīku palīdzību detalizēti sekot līdzi klientu plūsmai un attiecīgi optimizēt savas darbības.

Interneta mārketings sniedz iespēju uzņēmumam personalizēt piedāvājumus saviem klientiem, veidojot to profilus, kuros ietilpst informācija par veiktajām darbībām, piemēram, saņemot datus par to, kādas preces tiek ievietotas grozā un kādi pirkumi ir veikti. Analizējot savas interneta lapas un produktu informāciju, kas atspoguļo patērētāju uzvedību lapā, uzņēmums var sniegt uz mērķauditoriju vērstus piedāvājumus, kas atspoguļo tieši konkrēto klientu intereses.

Ne mazāk svarīga priekšrocība, ko sniedz interneta mārketings, ir iespēja veidot ilgtermiņa attiecības ar klientu, paaugstinot klientu lojalitāti uzņēmumam. Kad klients ir iegādājies produktu interneta veikalā, ir iespējams nosūtīt klientam e-pastu ar informāciju par veikto darījumu, kā arī pateicību par pirkumu. Pēcāk ir iespējams sūtīt klientiem e-pastus ar personalizētiem piedāvājumiem un informāciju par akcijām, lai uzturētu attiecības ar klientu. Tāpat var arī lūgt klientiem atstāt savas atsauksmes par produktiem uzņēmuma mājas lapā, kā arī sniegt iespēju klientiem tiešsaistē uzdot savus jautājumus par piedāvājumu. Šādi mārketinga paņēmieni ļauj izveidot ciešāku saikni ar savu klientu, saņemt no tiem atgriezenisko saiti un pozitīvi ietekmēt uzņēmuma kopējo tēlu.