You are here: Home » Internets » Google AdWords reklāma – efektīva klientu piesaistē

Google AdWords reklāma – efektīva klientu piesaistē

adwords reklāmaIkvienā biznesa jomā jārēķinās ar to, ka būs konkurence, ka būs jāmeklē veidi, kā legāli cīnīties par klientiem un vienmēr būt soli priekšā konkurentiem. Un panākumi šajā jomā ir atkarīgi no tā, cik efektīvu un tālredzīgu mārketingu uzņēmums izvēlas. Arī mūsu uzņēmumam pēdējā laikā pārdošanas rādītāji sāka palikt vājāki, jo tirgū bija ienākuši vairāki jauni konkurenti.

Tāpēc nolēmām, ka jāīsteno jauna mārketinga pieeja. Konsultējāmies ar interneta mārketinga speciālistiem, kuri ieteica izmantot Google AdWords reklāmu, jo plānojām vairāku mēnešu garumā īstenot dažādas preču akcijas. To popularizēšanai un klientu piesaistei uz mājas lapu labākais variants būšot Google AdWords reklāma. Nolēmām paklausīt padomam un noslēdzām sadarbības līgumu ar interneta mārketinga aģentūru, kas uzņēmās izveido un pārvaldīt mūsu Google reklāmu.

Konkurences izpēta un datu analīze

datu analīzePirms reklāmas izveides aģentūras eksperti palūdza iesniegt informāciju par uzņēmumu, tā specifiku, ziņas par esošajiem klientiem. Tas palīdzēja viņiem analizēt datus un izpētīt konkurences situāciju, lai izveidotā Google reklāma būtu saistoša un spētu uzrunāt vēlamo mērķauditoriju.

Datu analīze arī ļāva atlasīt labākos atslēgvārdus reklāmai, jo tie būs tiešā saite ar potenciālajiem klientiem, pie kuriem nokļūs reklāma. Vēl tika veikts arī mājas lapas audits, lai uzzinātu, vai kādas mājas lapas nepilnības nekavēs Google reklāmas efektivitāti un panākumus, jo Google gan reklāmas pozīcijas, gan maksu par klikšķi veido no vairākiem kritērijiem.

Un viens no tiem ir reklāmai piesaistītās mājas lapas kvalitāte un atbilstība klientu vajadzībām. Ja mājas lapai ir zema kvalitāte un tehniskas problēmas, tas var nopietni traucēt reklāmas darbībai. Tāpēc vispirms ir jāuzzina mājas lapas stāvoklis un jāveic vajadzīgās korekcijas.

Google reklāmas izveide un pārvaldība

Tad beidzot tika veidota pati reklāma, kurai izstrādāja vairākus ziņojuma tekstus, atslēgvārdus sadalīja grupās, jo tādā veidā var gūt lielākus panākumus.

Reklāmas izveides laikā tā tika savienota arī ar analīzes programmu Google Analytics, kura spēj līdz sīkumam izsekot visiem reklāmas panākumiem un aktivitātēm. Tā var uzzināt vērtīgu informāciju par pircēju, viņu paradumiem, veiksmīgākajiem atslēgvārdiem, ceļiem, kā pircēji nonāk līdz galīgajai pirkuma izdarīšanai, un daudz ko citu.

Šo datu analīze ir ļoti svarīga, lai ātri reaģētu uz reklāmas neveiksmīgajiem posmiem un deaktivizētu tos, novirzot budžetu uz efektīvajām sadaļām un atslēgvārdiem. Tādā veidā aģentūra visu laiku uzraudzīja un vajadzības gadījumā optimizēja mūsu Google reklāmu. Vairāku mēnešu laikā, kamēr notika akcijas un preču izpārdošanas, tieši Google reklāma piegādāja mājas lapai lielāko daļu apmeklētāju.

Vēl daļa nāca no Facebook reklāmas, bet lielākie nopelni jaunu klientu ieguvē bija tieši Google reklāmai, ko profesionāli pārvaldīja interneta mārketinga aģentūra.