You are here: Home » Internets » Google AdWords reklāma – galvenie darbības un panākumu principi

Google AdWords reklāma – galvenie darbības un panākumu principi

Digitālā mārketinga jomā viens no pieprasītākajiem rīkiem ir tieši Google AdWords reklāma. Un tas ir pamatoti, jo šis reklāmas rīks spēj sniegt daudz vairāk.

Tam ir priekšrocības, kas to izceļ citu mārketinga rīku vidū. Kādas tās ir un kādi ir galvenie AdWords reklāmas darbības principi, uzziniet tālāk.

 

Kāpēc Google AdWords?

 

google adsGoogle reklāma ir tas mārketinga rīks, ko var izveidot un pārvaldīt ļoti operatīvi. Parasti reklāmas kampaņu darbībā var palaist jau dažu dienu laikā. Atliek tikai veikt datu izpētes un sagatavošanās darbus, izveidot kampaņas startēģiju.

Klientiem AdWords reklāma patīk tāpēc, ka tās izmakas ir viegli pārvaldāmas. Jebkurā brīdī var izlemt palielināt vai samazināt reklāmas budžetu, bet jāmaksā ir tikai par reāliem klikšķiem.

Tas nozīmē, ka klients nezaudē savu naudu tikai par to, ka reklāma tiek izvietota, pat ja neaizved klientus uz mājaslapu. Google reklāmā jāmaksā ir tikai par īstiem klikšķiem, kas aizveduši klientu uz konkrēto mājaslapu.

Un vēl – Google reklāmas panākumiem un neveiksmēm ir ļoti viegli sekot ar Analytics rīku, kas ļauj daudz plašāk analizēt dažādus reklāmas datus un informāciju par mājaslapas apmeklētājiem, kuri tur nokļuvuši ar AdWords reklāmas palīdzību.

Tās ir svarīgas priekšrocības, kas liek klientiem savu pārdošanas panākumu īstenošanā izvēlēties tieši Google Adwords rīku.

 

Kā darbojas AdWords reklāma?

 

Tā ir tiešsaistes reklāma, kas ļauj ar klikšķa palīdzību interneta lietotājam nokļūt konkrēta uzņēmēja mājaslapā. Interneta lietotājam tiek piedāvāts uzrunājošs ziņojums, kas var piesaistīt viņa interesi, jo atbilst tām nozarēm un tēmām, par kurām viņš izrāda interesi.

Tieši šī AdWords reklāmas īpašība ir būtiska – Google pats piemeklē interneta lietotājam piemērotās reklāmas. Atlasi veido gan iepriekš izmantotās interneta vietnes, gan tas, ko meklējat Google meklētājprogrammā.

Google atceras jūsu intereses un piedāvā atbilstošas tematikas reklāmas. Tas ievērojami palielina reklāmas efektivitāti un ļauj uz mājaslapu novirzīt vērtīgus klientus. Google AdWords reklāma tiek izvietota gan meklētājā, gan daudzās Google sadarbības vietnēs. AdWords reklāma savus panākumus veido ar to, ka īstajā brīdī atrodas īstajā vietā.

Google jau veic primāro informācijas atlasi interneta lietotāja vietā un piedāvā tikai saturiski saistošas reklāmas. Ja atslēgvārdu atlase un mērķauditorijas definēšana ir bijusi profesionāla, tad reklāmai neizpaliek cerētie panākumi un tā spēj piesaistīt jaunus apmeklētājus mājaslapai.