You are here: Home » Uncategorized » Populārākie mobilā mārketinga risinājumi mazam un vidējam biznesam

Populārākie mobilā mārketinga risinājumi mazam un vidējam biznesam

mobilais mārketingsVēl  salīdzinoši nesenā pagātnē IT risinājumi pildīja tikai atbalsta funkcijas, taču tagad mūsdienu tehnoloģijas attīstījušās tik tālu, ka tās ietekmē praktiski visas dzīves sfēras. Mainoties tendencēm, jāmainās arī uzņēmumu mārketinga stratēģijām – tā jābūt mūsdienu prasībām atbilstošām.

Šī iemesla dēļ arvien populārāks kļūst mobilais mārketings. Un tā nozīmi novērtē ne vien lielie, bet arī mazie un vidējie uzņēmumi.

Kādēļ mobilais mārketings ir tik efektīvs?

Mobilā mārketinga izmantošanai ir daudz priekšrocību. Piemēram, ar to klientu sasniegt un uzrunāt ir daudz vienkāršāk – mobilais telefons mūsdienās ir teju katram.

Vērā ņemams ir arī fakts, ka liela daļa interneta lietotāju e-pastus, sociālos tīklus un ziņu portālus izvēlas pārskatīt tieši ar mobilā tālruņa palīdzību.

Kādi ir populārākie mobilā mārketinga risinājumi?

Mūsdienās mobilais mārketings nav tikai īsziņu izsūtīšana vien – tas ir daudzu rūpīgi plānotu aktivitāšu kopums. Jo tikai efektīva stratēģija nes vēlamos rezultātus.

SMS mārketings

Lai arī nereti tiek diskutēts par SMS mārketinga lietderību, tomēr fakti runā paši par sevi – ja citas mārketinga stratēģijas potenciālo klientu var arī nesasniegt, tad SMS mārketings ar vairāk kā 90 % precizitāti trāpa tieši mērķī. Iespaidīgi, vai ne?

Kādiem nolūkiem izmantot SMS mārketingu?

SMS mārketings lieliski noder virzot jaunu produktu tirgū vai informējot par īpašajiem piedāvājumiem.  Taču ne tikai! To visai pārliecinoši var izmantot arī, rīkojot konkursus un izlozes, lūdzot novērtējumu pēc pirkuma izdarīšanas vai nosūtot atgādinājumus .

Lai SMS mārketinga kampaņa būtu vēl efektīvāka, papildus iespējams izmantot arī mobilo lapu – Landing Page – izveidi. Saite uz šo lapu tiek ievietota īsziņas tekstā, nodrošinot ātru un vienkāršu tās atvēršanu.

Šāda lapa var būt lielisks kampaņas papildinājums, jo sniedz iespēju iepazīties ar plašāku informāciju, sazināties ar pārdevēju un veikt pasūtījumu.

E-pasta mārketings

Vēl viens mūsdienu prasībām atbilstošs risinājums ir e-pasta mārketings. Kādēļ to izmantot? Pirmkārt, tas prasa salīdzinoši maz resursu, veicina klientu lojalitāti un atvieglo komunikāciju.

Otrkārt, mūsdienās pastāv daudz iespēju, kā izveidot atraktīvu un klientam saistošu vēstījumu ar personalizētu uzrunu, kas klientam liks justies svarīgam.

E-pasts ir oficiālā komunikācijas forma internetā – cilvēks savu e-pastu pārbauda vidēji 15 reizes dienā. Kādā no šīm reizēm klients var izlasīt arī Tavu e-pastu, iepazīties ar piedāvājumu un veikt pasūtījumu.

Ko ņemt vērā, lai kampaņa būtu veiksmīga?

E-pasta mārketinga stratēģijas pamatā ir datu bāzes izveide – tieši šis faktors to atšķir no visai apnicīgā spama. Datu bāzē būtu jāiekļauj iespējami daudz informācijas – klienta vārds, e-pasta adrese un tālruņa numurs ir tikai pamatdati.

Ņemot vērā, ka liela daļa e-pastu tiek atvērti un izlasīti mobilajā telefonā, e-pasta dizainam jābūt pārdomātam un vienkārši pielāgojamam mobilajām ierīcēm.

Lai pievērstu klienta uzmanību, laicīgi jāpadomā arī par vēstules saturu un atbilstošu noformējumu – tam jābūt mūsdienīgam un viegli uztveramam.

Līdzīgi, kā tas ir, komunicējot sociālajos tīklos, arī mobilajā mārketingā katram biznesam jāatrod sev raksturīgais komunikācijas stils, kas klientus neatstāj vienaldzīgus.

Nobeiguma vietā

Mobilais mārketings, lai arī mūsdienīgs un efektīvs risinājums, tomēr nav brīnumlīdzeklis. Tas tik un tā prasa rūpīgu plānošanu un gudri izvēlētu taktiku.

Ja esi gatavs sasniegt jaunas virsotnes savā biznesā, noteikti apsver iespēju izmantot arī mobilo mārketingu!